S: Du behöver inget konto för att börja handla, om du inte har ett skapar du ett i samband med att du slutför ditt köp
S: Eftersom vi är ett litet företag kan vi tyvärr inte stå för returfrakten. Du står själv för frakten till oss och vi står för frakten tillbaka till dig.(alltid något säg :)) Har du handlat från webshoppen skicka då tillbaka produkten till oss (i oanvänt skick), skicka med följesedeln du fick med och skriv på den vad du vill byta till. Vanligtvis skickas din nya produkt så fort vi fått in din retur. Är varan tillfälligt slut så sätts du på väntelista och din nya produkt skickas så fort den kommer in. Har du några frågor kan du ringa på 08-714 00 69, eller maila oss på [email protected]
Har du handlat i butiken har du en veckas bytesrätt, du kan välja om du vill byta till någon annan vara eller få värdet till godo. Vi har inte öppet köp.
S: Samma som vid byte. Eftersom vi är ett litet företag kan vi tyvärr inte stå för returfrakten. Du står själv för frakten till oss. Skicka tillbaka produkten till oss och skicka med följesedeln du fick med, skriv på den att du vill returnera produkten eller om du vill byta varan. Har du betalt med Klarna checkout gör vi en återbetalning där. Du återbetalas för produkten inom en vecka att den kommit tillbaka till oss, men sålänge du fått den produkt du beställt står du själv för frakten tillbaka till Blue Fox. OBS! Butiken på G:a Brogatan i Stockholm har INTE öppet köp utan bytesrätt i en vecka.
S: I undantagsfall är det så att vi inte har en av de varor du beställt i lager för tillfället och då kan din beställning dra ut lite på tiden. Vi försöker då höra av oss till dig så snart vi kan. Är det så att du misstänker att du kan ha missat en avisering eller tror att något annat kan ha gått fel så hör av dig till oss så brukar det gå att lösa. Kundtjänst tel: 08-714 00 69, e-mail: [email protected].
Produkten har blivit tillagd i varukorgen